رواية سليم ورقية ويزن وتسنيم كاملة
سليم بيه بيقولك انزلي، ي هانم الماذون تحت. رقيه نزلت بقلة حيلة وقهر قعدت وكان يزن وتسنيم تحت والشهود والماذون ابتدا يكتب الكتاب. سليم كان فرحان وقلبه بيدق وميعرفش اي سبب ساعدته دي او هو عارف بس مش عايز يعترف.
بارك لكما وبارك عليكما وجمعا بينكما في خير.
خلص كتب الكتاب والكل مشي مفضلش غير رقيه وسليم
سليم: ممكن اعرف انتي اي لابساه ده اسود لدرجه دي مش عايزاني.
رقيه بزعيق: ايوه مش عايزاك وانت ضغطت عليا. مش انت مكنتش عايزني وكنت هت0رميني اي اللي حصلك انا عايزه افهم.
سليم بحزن: رقيه انا…. رقيه قاطعته بحده.
رقيه: مش عايزه اسمع حاجه منك انا طالعه انام.
رقيه طلعت اوضتها وقفلت الباب وحاولت تنام عشان تهرب من الواقع… وبعد شويه سليم دخل.. لاقها بتهلوس، بالكلام وبتنتفض برعب…. وفجاءه.
#البارت 19
رقيه طلعت اوضتها وقفلت الباب وحاولت تنام عشان تهرب من الواقع… وبعد شويه سليم دخل.. لاقها بتهلوس، بالكلام وبتنتفض برعب.سليم فوقها. رقيه قامت مفزوعه وسليم بصلها بندم.
سليم بأسف: رقيه انا بجد اسف على كل حاجه حصلتلك بسببي.
رقيه: معدش، ينفع الكلام ده ي سليم انا هأمن علي نفسي ازاي معاك بعد ما طلعتني بالمنظر ده في وسط الناس.
سليم بندم: انا عارف انك مش هتسمحي بسهوله بس ارجوكي بطلي تقولي انك هتبعدي عني.
رقيه: مانا برضو عايزه افهم انت اتجوزتني ليوم واحد بس ليه مش عايز تسبني لحد دلوقتي.
سليم بتنهيده: هقولك في الوقت المناسب ي رقيه. بس اللي عايزك تعرفيه انك مهمه بالنسبالي.
سليم قرب منها وضمها لحضنه. وهي فضلت تزق في بعصبيه.
سليم بارهاق: انا بجد تعبان ي رقيه وعايز انام والحقيقه اني اتعودت انام في حضنك. تعرفي اليومين اللي فاته مكنتش بعرف انام.
رقيه: ليه ي سليم اذتني بالشكل ده.
سليم: علشان غبي ومفكرتش قبل ما اعمل كده بس كنت عايز احافظ عليكي خوفت تتاذي ي رقيه.
رقيه: بس برضو ميدكش الحق في اللي عاملته. مش هقدر اسمحك ابدا ي سليم.
سليم دموعه نزلت. رقيه حست بيها رفعت وشه
رقيه: سليم انت بتعيط.
سليم بوجع: ارجوكي متسبنيش ي رقيه خليكي معايا.
رقيه علشان تهديه. هزت دماغها بانها موافقه تفضل معاه وهو ضمها ليه بقوه وتملك.
رقيه: سليم في اي بينك انت وريهام.
سليم باستغراب: ريهام مين
رقيه بغيظ: ريهام السكرتيره ي سليم
سليم: اه يعني مش فاهم اي اللي هيكون بيني وبينها.
رقيه: والله انت اللي تعرف مش انا.
سليم: هي قالتلك اي
رقيه: قالتلي ان كان في بينكم قصة حب.
سليم بضحك: قصة حب انا وريهام احلفي كده.
رقيه: سليم انا مبهزرش
سليم: احم بصي ي رقيه انا هكون صريح معاكي هو مفيش حب ولا حاجه بس يعني انا وهي كنا علي علاقه ببعض.يعني زيها زي العاهرات بالنسبالي.
رقيه بعدته عنها: انت بجد انسان مقرف ي سليم انا مستحيل اوثق فيك ابدا.
سليم: رقيه انا كنت صريح معاكي قولتلك الحقيقه احسن ما اكدب عليكي. رقيه انا عندي علاقات كتيره من النوع ده بس بطلت صدقيني.
رقيه بتريقه: اصدقك ازاي واللي حصل النهارده في المكتب
سليم بخبث: انتي بتغيري ولا اي
رقيه بارتباك: وانا هغير ليه اصلا.. انا عايزه انام.
سليم: وانا برضو عايز انام .. قال كده وشدها لحضنه تاني.
تاني يوم عند يزن وتسنيم
يزن وتسنيم كانو لسه راجعين من برا يزن دخل كان بياخد دوش.. وتسنيم كانت بتاخد نوع برشام.. يزن طلع وهي خبته.
يزن بشك: تسنيم مالك ي حبيبتي اي البرشام ده.
تسنيم بارتباك: دماغي مصدعه وكنت باخد برشام للصداع.
يزن بحنيه قعد جنبها وضمها ليه.
يزن: سلامتك ي حبيبتي تحبي اخدك لدكتور.
تسنيم: لا لا انا شويه وهبقا كويسه.
يزن بخبث: تحبي اخليكي انا تبقي كويسه.
تسنيم بضحك: تؤتؤ انا مش قدك ي يزن.
يزن: لا ازاي ابدا لازم اخليكي تخفي.
تسنيم: لا انا بقيت كويسه جدا.
يزن بضحك: ابدا لازم. تسنيم قامت جريت وهو جري وراها ماسكها من خصرها برقه قرب منها. باسها بعشق وشوق واخدها لعلمهم الخاص عالم مليان حب وعشق وبس… بس ياتري السعاده دي هتدوم.
عند سليم ورقيه.
رقيه: سليم انا مش عايزه حد يعرف اننا متجوزين في الشركه.
سليم بغضب: نعم يختي ده ليه بقا ان شاء الله.
رقيه: انا عايزه كده مش حابه حد يعملني كويس علشان مرات صاحب الشركه.
سليم بحزن: براحتك ي رقيه بس انتي مراتي وقدام اي حد. يلاا علشان نمشي.
رقيه: لا روح انت وانا هاجي وراك..
سليم بخبث: وهو في موظفه تيجي ورا المدير برضو.
رقيه: اه انا مخلصتش لبس لسه.
سليم: تمام هسبقك بس متتاخريش.
نزل سليم ركب عربيته وخرج من الفيلا اتجه للمخزن اللي في شهاب. وصل ونزل.
شهاب بشر: هدفعك تمن اللي انت عامله ده غالي اوي ي سليم.
سليم بغضب: وريني هتعمل اي.. سليم قرب عليه مسك وشه بقبضة ايده بحده.
سليم بفحيح مرعب: اللي انت قربت منها دي تبقا ملكي ملك سليم الجارحي وميحقش لوحد ح0قير زيك يلمسها انت او اي حد علي وش الارض.
شهاب ضحك بشر: لا يحق وكمان هخليها تخونك معايا زي ما امك خانت ابوك مع ابويا وهتشوف ي سليم.
سليم بغضب جحيمي نزل في ضرب
سليم وهو بينهج بغضب: ده لو طلعت عايش اصلا ي شهاب الكلب.
شهاب بحقد وغل: هنتقم منك ي سليم انت اللي قتلت ابويا.
سليم: تعرف كان نفسي فعلا اكون انا اللي قت0لته بس مش انا.
شهاب: لا انت السبب في موته. ده غير انك موقع كل شغلي في الارض هوقعك ي سليم وهكسرك.
سليم بغضب: انا هخليك تتمنا المoت ي شهاب علي اللي هعمله فيك. مراتك مش هتاخد في ايدي حاجه علشان اوقعها وافضحك بيها انا بقا اللي هخليك تدوق من اللي ابوك خلي ابويا يدوقه ويم0وت بسببه.
سليم نهي كلامه بالكمه. وقعت شهاب. وساب المكان وطلع.
سليم: رعد انا عايزك تعرفلي مرات شهاب بتسهر فين.
رعد: اومراك ي سليم بيه.
سليم ركب عربيته وطلع الشركه ووصل رقيه كانت قاعده علي مكتبها.سليم دخل واتصدم من منظر رقيه… وفجاءه
#البارت 20
سليم ركب عربيته وطلع الشركه ووصل رقيه كانت قاعده علي مكتبها.سليم دخل واتصدم من منظر رقيه.اللي كانت لابسه جيب قصير وضيق وحاطه ميك اب صارخ علي وشها.
سليم قرب وجذابها من ايدها بغضب علي مكتبه. رزع الباب.
سليم بغضب وغيره: اي اللي انتي عمالاه في نفسك ده. اي الهدوم دي واي كل المكياج ده انتي اتجننتي علشان تطلعي كده.
رقيه بعصبيه: ملكش دعوه متروح شوف ست ريهام حبيبة القلب بتلبس اي.
سليم بجنون جاب منديل وفضل يمسح في الميك اب ورقيه بتبكي وبتزق في.
سليم بغضب: انتي تخرسي خالص انتي ملكي انا لوحدي مش حق اي حد يشوفك او يلمسك غيري انتي فاهمه. وقرب شفايفه منها باسها بعنف وغيره.
سليم حاول يهدا ويبعد عنها. لما لاقها بتنتفض برعب وبتبكي وخايفه منه.
سليم: ممكن تبطلي عياط
رقيه: يارتني ما رجعتلك ي سليم كنت خليتك تسجني ولا تسجن بابا ماهو اللي رماني ليك ولا اني ارجع اتجوزك تاني.
سليم بهدوء بس هو كان جواه غضب وغيره كبيره.
سليم: رقيه انتي غلطانه اي اللي طلعك من الفيلا بالمنظر ده.
رقيه بتريقه: ده علي انك مطلعتنيش باللي افظع من كده ي سليم بيه.
سليم ضغط علي ايده بغضب وندم لدرجه انا عروق ايده كانت هتنفجر من الغضب اللي جواه
لتكملة الموضوع اضغط على الرقم 18في السطر التالي👇👇👇