close

رواية سليم ورقية ويزن وتسنيم كاملة

رقيه بصتله بكسره وصدم#مه في نفس الوقت مكنتش حاسه بحاجه جسمها كله بيتنفض من الرعب اللي هي في. رقيه قامت لافت ملاية السرير حوالين جسمها. راحت علشان تتطلع هدوم.

سليم بقسوه: تؤتؤ هتطلعي زي مانتي كده.

رقيه بصتله بانكسار: منك لله ي سليم. انا مكرهتش في حياتي قدك. جت تمشي سليم وقفها.

سليم: استني… انتي طالق.

رقيه مردتش ونزلت. كانت طالعه من الفيلا ومش واخده بالها من العربيه اللي جايه عليها وكانت هتخبطها. رقيه مقدرتش تتحمل اكتر من كده وفقدت الوعي نزل شخص باين عليه الحقاره بصلها واخدها.

حد من الحراس اللي واقف برا دخل بسرعه وقال لسليم. اللي كان نازل اصلا علشان يروح ورا رقيه.

سليم بغضب: وانت ي غبي خليته ياخدها الله يخ0ربيتك.

الحارس بخوف: ي سليم بيه والله مكنت اخد بالي.

سليم بصله نظره رعبته: هاتلي تسجيلات الكاميرات اللي علي الفيلا بسرعهه.

سليم شاف الكاميرات واخد رقم العربيه وطلع.

يزن: سليم انت رايح فين.

سليم بغضب: رقيه انخطفت تاني وانا السبب.

يزن: طب اهدي انا جاي معاك. تسنيم ادخلي انتي وخلي بالك من نفسك.

يزن وسليم طلعه.

يزن: انا هكلم سيف واديلو رقم العربيه اكيد هيقدر يساعدنا. بس رقيه اتخطفت ازاي ي سليم وانت موجود.

سليم بغضب من نفسه: انا السبب دمرت حياتها وهي ملهاش ذنب.

يزن بصدم#مه: اوعي يكون اللي في بالي ي سليم.

سليم بالم اول مره يحس بيه: لا انا ملمستهاش بس هي متعرفش بكده انا عملت اللي افظع من كده انا مش مصدق اني طلعت بالحقاره دي.

يزن: سليم انت عملتلها اي.

سليم. افتكر اللي حصل قبل شويه وكان بيحكي ليزن.

فلاش باك.

رقيه بعد. ما فقدت الوعي سليم قام وعدلها هي مفقدتش الوعي سليم داس علي حاجه في رقبتها ومن غير ماتحس.وجرح نفسه وعمل بقع دم عالسرير. وقام دخل الحمام اخد دوش علي ما طلع رقيه فاقت.

باك

 

 

سليم حكي اللي حصل ليزن وكان عنيه بدمع ومش مصدق ازاي خلها تمشي كده حتي من غير هدوم بملاية السرير.

يزن بغضب: تعرف ي سليم انت تستاهل اللي بيجرلك ده انت لو اعتديت عليها كان احسن ي راجل دي الرجوله ي سليم.

سليم بغضب: يزن متزدهاش عليا. انا ندمان لوحدي.

يزن: لو مكنتش اتخطفت مكنتش هتقوم تدور عليها ي سليم.

سليم: لا ي يزن انا كنت نازل وراها علشان اشوفها رايحه فين لاقيت الحارس في وشي وبيقولي اللي حصل.

يزن: بجد ي سليم انت معندكش قلب ولا بتحس. تتطلع مراتك كده. قدام النااس.

سليم بكسره: طلقتها.

يزن: طلقتها كمان ليه ي، سليم كده عملتلك اي علشان ده كله.

سليم بحزن والم في قلبه: اسكت ي يزن انا عملت كده علشان تكرهني وتمشي وجودها في حياتي كان اذي ليها. كان لازم تمشي.

يزن وسليم عرفه المكان بمساعدة سيف صاحب يزن لانه ظابط مخابرات. راحه علي العنوان وعارفه انها شقة دعاره.. كسره الباب ودخله واتصدمه من اللي شافو.. وفجاءه.

#البارت 14

يزن وسليم عرفه المكان بمساعدة سيف صاحب يزن لانه ظابط مخابرات. راحه علي العنوان وعارفه انها شقة دعاره.. كسره الباب ودخله واتصدمه من اللي شافو..الشقه مليانه بنات ورجاله. هما دخله. سليم سمع صوت رقيه بتصرخ لاقي الاوضه وكسر الباب ودخل لاقي واحد بيحاول يعتدي علي رقيه.

ماسكه فضل يضرب فيه بعنف وغضب وكسر ايديه. مسبش، في حته سليمه. راح رقيه وقلع قميصه ولابسه ليها وشالها. وطلع.

سليم بغضب جحيمي: يزن الكلب اللي جوا ده عايزه اوعي تسيبه.

يزن: اعتبره حصل.. شكرا ي سيف.

سيف: العفو.. ي يزن انت اخويا ي جدع حمدالله على سلامة المدام ي سليم.

سليم: الله يسلمك ي سيف انا هاخد الكلب اللي جوا ده اربيه وبعدين يبقا خده.

سيف: تمام يلاا ي بني لم الزب0اله دول علي البوكس.

سليم اخد رقيه. ونزل كانت نايمه من كتر التعب حاسة اللي هي في حلم مش حقيقه.

سليم راح علي الفيلا طلع الاوضه حط رقيه علي السرير وغيرلها هدومها مسح بقايا دموعها بحنان باسها من جبينها. شاف علامات ضرب علي وشها وجس0مها دمه غلي وعيونه بقت سودا. وحلف انه ياخد حقها حتي من نفسه.

سليم غير هدومه ونزل.

سليم: تسنيم خليكي مع رقيه انا رايح مشوار ومش هتاخر. ي حبيبتي.

تسنيم: حاضر ي ابيه

 

لتكملة الموضوع اضغط على الرقم 16 في السطر التالي👇👇👇

الصفحة السابقة 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23الصفحة التالية

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

شاهد أيضاً
إغلاق
error: Content is protected !!